Job 11 van 15


Report this listing

Solliciteren



Administratief organisator klusdienst


Functie

Bij Zorg Leuven kan je terecht voor kinderopvang, thuiszorg en ouderenzorg. Elke dag opnieuw zetten we ons in voor toegankelijke, betaalbare, vriendelijke en kwaliteitsvolle zorg die inspeelt op nieuwe tendensen. We werken inclusief, met respect voor diversiteit en met aandacht voor alle aspecten van fysieke en mentale gezondheid. Hierbij primeren de eigenwaarde en de autonomie van de zorgvrager. De beste zorg en opvang, dat is ons engagement.
Om een goede dienstverlening te garanderen zijn we op zoek naar een administratief organisator voor onze klusdienst .

Wat houdt je functie in?

Cliënten van Zorg Leuven kunnen voor kleinere onderhoudswerkzaamheden een beroep doen op ondersteuning vanuit Zorg Leuven. Deze ondersteuning kan aan de hand van ons team van technische medewerkers of door een externe partner (Wonen en Werken). Als administratief organisator sta je in voor een vlotte coördinatie van deze aanvragen, bepaal je of de klus intern afgehandeld wordt of uitgevoerd wordt door de externe partner. Je analyseert de vragen en vertaalt dit naar een haalbare werkplanning voor het team. Bijkomend sta je in voor de administratieve afhandeling en facturatie en volg je eventuele klachten op. Ook een vlotte afstemming met externe dienstverleners behoort tot je takenpakket.
Daarnaast sta je in voor het beheer van het wagen- en fietspark van de organisatie en volg je de nodige opfris- en onderhoudswerkzaamheden aan het patrimonium en groenbestand van de organisatie op. Jouw inschattings- en communicatieve vaardigheden zorgen voor een klantgerichte telefonische bemanning van de helpdesk van de Technische Dienst.

Hoe solliciteren?

Solliciteren kan je tot en met 11 april 2024 via www.zorgleuven.be/vacatures.

Laadt volgende documenten op bij je sollicitatie:

  1. Motivatiebrief
  2. Nederlandstalig CV
  3. Kopie van het vereiste diploma

Selectieprogramma

  1. Prescreening op basis van cv en motivatie
  2. Jurygesprek  met cases op 26 april 2024

Meer informatie

Bekijk zeker de informatiebrochure voor meer informatie over de functie, de voorwaarden en de selectie.
Of contacteer ons via PenO_Ondersteunendediensten@zorgleuven.be of 016 24 82 80.

Jouw profiel

  • Je hebt een diploma hoger secundair onderwijs.
  • Een eerste ervaring in een klantgerichte functie is wenselijk.
  • Affiniteit met de dienstverlening en cliënten van Zorg Leuven is vanzelfsprekend.
  • Jouw klantvriendelijkheid en empathische houding vormen de kern van onze service, waarbij elke cliënt zich gehoord en begrepen voelt.
  • Als bruggenbouwer verbind je vlot met andere diensten binnen Zorg Leuven.
  • Je bent niet bang om zelfstandig beslissingen te nemen.
  • Met jouw realistische tijdsinschatting van klusopdrachten zorg je voor een efficiënte planning.
  • Je volgt dossiers nauwgezet op zodat elke aanvraag zorgvuldig wordt afgehandeld.
  • Je werkt vlot met de verschillende Office toepassingen.

Bekijk zeker de informatiebrochure voor meer informatie over de functie, de voorwaarden en de selectie.

  • De boekhoudkundige en budgettaire opvolging van de entiteit garanderen
    Facturatieverrichtingen uitvoeren
    Fondsen deblokkeren
    Financiers aanmanen
    Boekingen ingeven
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Documentatie zoeken, doorsturen of beheren
  • Bestellingen, stocks, terugzending van producten beheren en opvolgen
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten uitwerken en actualiseren aan de hand van situatieoverzichten, tijdspaden, ...
  • Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderingsstaten, tijdspaden, ... doorsturen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

  • We bieden een functie aan in statutair dienstverband.
  • Als je slaagt voor de selectieproef word je opgenomen in een wervingsreserve (3 jaar geldig, mogelijk verlengbaar).
  • Standplaats: Zorg Leuven, Geldenaaksebaan 430 te 3001 Leuven
  • Uurrooster: glijdend uurrooster, mogelijkheid tot thuiswerk
  • Je startloon is afhankelijk van je anciënniteit. Relevante geldelijke anciënniteit opgebouwd in de publieke sector neem je onbeperkt mee, relevante privéanciënniteit wordt momenteel beperkt tot 10 jaar.
  • De functie is ingeschaald op niveau C1-C3
    • Loon van € +/- 2303,39 bruto per maand o.b.v. 0 jaar anciënniteit ingeval van voltijdse tewerkstelling.
    • Loon van € +/- 2804,86 bruto per maand o.b.v. 10 jaar anciënniteit ingeval van voltijdse tewerkstelling
  • Talrijke aanvullende voordelen zoals hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, bijkomende verlof-en feestdagen, fietsvergoeding of abonnement openbaar vervoer, mogelijkheid tot (elektrische) fiestlease, kortingen via Samenaankoopdienst, ...

Bekijk zeker de informatiebrochure voor meer informatie over de functie, de voorwaarden en de selectie.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht